این دل... عجب دلیه خدا
خدا جونم دل همه رو پر از شادی کن, دل منم همینطور :)
گاهی دلم میگیره, گاهی خیلی شادم گاهی یه کم غمگین
سریال کیمیا تموم شد. از کل این سریال عاشق استقلال و جسارت شخصیت کیمیا بودم. دلم میخواد منم قووووی باشم, اعتماد به نفس بالایی داشته باشم و مطمئن باشم از پس هر کاری برمیام.
همسرم خیلییی خوب و ماهه. موقعی که مجرد بودم فکر میکردم اگر ازدواج کنم اعتماد به نفسم میره بالا. نمیگم نرفت ولی نه اونطوری که انتظار داشتم. در حقیقت همه چیز به خودم ربط داره. دلم میخواد شخصیتم خیلییی قوی باشه.
خدا بتونه روم حساب باز کنه :)
ای جااااان اسم خدا رو که میارم دلم غنج میره... خدا جونم عاااااشقتم
شکرت بخاطر همه چیز
این روزا ضعیف شدم. بدنم سسته و همش خوابم میاد و دلم میخواد یه جا بیفتم. گاهی مولتی ویتامین هم میخورم ولی دلیلشو نمیدونم.
به نظرتون چیکار کنم؟ بابت این مساله زیاد هم نمیتونم درس بخونم.
این هفته هر روز کلا سه چهار ساعت درس خوندم... 
خدا جون قوی کن زینبت رو... هم جسمی هم روحی
خدا.... خیلی میخوامت