میگن دنیا دو روزه... یه روز با تو و یه روز علیه تو :)

بابت تمام روزهایی که حال دلمون خوبه خدا رو شکرررر

بابت تمام روزایی که حال دلمون خوب نیست هم خدا رو شکرررر

آخه اگه نباشن اون روزای خاکستری نمیشه لذت روزای سفید و روشن و درخشان رو کامل درک کرد.

تازشم هر نفسی که میکشیم و هر تپش قلبمون یه معجزه است... و باید بخاطر ریزترین تا درشت ترین خوشیها و سلامتیها و زیباییها هر لحظه خدا رو شکر کنیم.

خدا جوووونم شکرت :)

روزهای سرنوشت سازی بر من میگذره. گاهی ترس با تمام هیبت و بزرگیش تموم وجودمو دربرمیگیره... گاهی هم بد نیست بترسم. آزمون اردیبهشت ماه برای من فقط یه آزمون ساده نیست.... یا قبول میشم یا دیگه بعدش تقریبا فرصتی برای جبران ندارم...

همسرم... همسر عزیزم به شدت داره برام مایه میذاره و امید داره. خونه ی نامرتب و غذاهای سرسری رو ندید میگیره و هر روز با اشتیاق ساعت درس خوندنمو میپرسه و .. خدایا کمکم کن شرمنده اش نکنم. 

یک عااالمه درس نخونده دارم و وقت اندک

ولی نفسم دستم رو میگیره میخوابونه و میگه بخواب و همه چیز رو فراموش کن و راحت باش... یا دستمو میگیره و ساعتها در اینترنت چرخم میده و غرق لذتم میکنه ولی بعدش غم پشیمونی سراغم میاد

دیگه نمیخوام بیشتر از این گولشو بخورم.

باید دوباره برای خودم قانون بذارم, نباید سست بشم

لااقل این دو ماه باقیمونده ( بخشهایی از فروردین رو نمیتونم درس بخونم و حساب نمیکنم) رو بخونم, لااقل این دو ماه برای بدست آوردن هدفم بجنگم بعد هر چی که شد با خیر و خوبی میپذیرم

ان شاالله که قبول بشم... ولی بدون تلاش که نمیشه

از این به بعد ان شاالله تا 8 شب موبایلم باااید خاموش باشه و باااید سعی کنم بخونم و برسم...

توی این مدت تمام تلاشم اینه که کمتر بیام اینترنت و درسمو بخونم...

یا علی مدد