دقیقا سه روزه که اصلا درس نخوندم. امروزم گذاشتم به بهونه ی دعوا با همسری. ولی خودم میدونم که... اینترنت و تنبلی. شعر شد :)

نمیدونم آدمای با اراده و با پشتکار چجورین! ولی فقط 9 روز میخوام بشم شبیهشون. فقط 9 روز. اداشونو درمیارم تا منم از اونا بشم. این مضمون حدیث امام علی علیه السلام هست که میگن اگر میخواهی شبیه قومی بشی خودتو شبیه اونا کن.

این 9 روز, نه روز عادی نیست تنبیهه. از این به بعد هر روزی که اصلا درس نخونم تا 3 روز حق ورود به اینترنت رو ندارم. وای فای گوشیمو خاموش میکنم و خلااااااص... حالا هم چون 3 روز هیچی نخوندم 9 روز تنبیه دارم. یعنی تا دوشنبه ی هفته ی بعد.

هر روزی هم که کمتر از 4 ساعت درس بخونم, یک روز حق ورود به اینترنت رو ندارم. اگه بازم تنبیه بهم نخوره دوشنبه ی هفته ی بعد اینجام. ان شاالله با دستای پر و چشمهایی با اشک شوق بیام. بگم من تونستم, عنان نفسمو گرفتم و همه ی زندگیمو از شر هوای نفسم نجات دادم. بگم شدم بااراده و پشتکار, بگم هر روز زیاد خوندم ولی یه روز 10 ساعت هم خوندم و فوق العاده الان جلو افتادم. بگم حالم خوبه به همه ی کارای خونمم رسیدم و... بگم همه چی عالیه و من سخت در حال تلاشم بگم از بس کار کردم خسته ام ولی یه خسته گی خیلیییی شیرین بگم خدایااااا شکرررررت بگم عاقل شدم :)

فعلا خداحافظ. میشه برام دعا کنین. یه صلوات برام بفرستین که همه چی عالی پیش بره.

منم برای برآورده شدن حاجات دلتون صلوات میفرستم: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم